- Meddelanden
- 571
- Reaction score
- 35
Vad är ditt namn i verkligheten? Paolo
Vad heter du på discord? ns1paolo
Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara inne och vara aktiv varje dag varje dag, men kommer ha en standard på 2-3 timmar per dag. Och på lov och helger som typ 4 timmar varje dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakten ser till att servern körs och att dess rp körs. Bland annat kontrolleras om folk följer RPN enligt de regler som finns på hemsidan. Om en man till exempel slår någon i den grenzonen ska han varnas och få ett tillfälligt avstängning (allt beror på avstängning av sätet) den ska även kunna svara medlemmar och/eller icke-medlemmar, om t.ex. frågar någon hur ringer polisen eller jag kan inte hitta min bil i garaget, då måste du hänvisa till polisutlåtandet som finns i tvisten, eller om bilen inte står i garaget, be om nycklarna. . De måste sköta sig så att rätt person får informationen. Om någon ber dig kontakta utvecklaren om något bör du kontakta utvecklaren och ge ett svar vid behov.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har ett intresse av att bli servervakt eftersom jag vill bidra till att förbättra servern genom att ta itu med oönskat beteende och mindre regelbrott som kanske inte uppmärksammas av alla staffs. Mitt första steg kommer att vara att sparka personen, vilket ger dem en chans att lära sig av sitt misstag. Om de inte tar till sig av det och fortsätter att bryta mot reglerna, kommer jag att vidta åtgärder och genomföra svban med bevis. Jag är också noga med att identifiera om en person är en medlem eller en icke-medlem och baserat på det besluta om de ska bli sparkade eller bannade. Min prioritet som servervakt är att hjälpa ortenwaves staffs genom att säkerställa att servern förblir en trevlig och regelbaserad plats för alla att njuta av.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupption och abuse är när man t.ex blir dödad i ett scenario sen loggar man och kommer in igen och ressar sig. Det kan också vara att man kickar eller bannar någon som man inte gillar i ooc . Det kan också vara ifall du dör i ett scenario och ressar dig direkt för att vinna scenariot. Det kommer då leda till åtgärder. troligen så kommer man få indragen Servervakten .
Vad heter du på discord? ns1paolo
Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara inne och vara aktiv varje dag varje dag, men kommer ha en standard på 2-3 timmar per dag. Och på lov och helger som typ 4 timmar varje dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakten ser till att servern körs och att dess rp körs. Bland annat kontrolleras om folk följer RPN enligt de regler som finns på hemsidan. Om en man till exempel slår någon i den grenzonen ska han varnas och få ett tillfälligt avstängning (allt beror på avstängning av sätet) den ska även kunna svara medlemmar och/eller icke-medlemmar, om t.ex. frågar någon hur ringer polisen eller jag kan inte hitta min bil i garaget, då måste du hänvisa till polisutlåtandet som finns i tvisten, eller om bilen inte står i garaget, be om nycklarna. . De måste sköta sig så att rätt person får informationen. Om någon ber dig kontakta utvecklaren om något bör du kontakta utvecklaren och ge ett svar vid behov.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har ett intresse av att bli servervakt eftersom jag vill bidra till att förbättra servern genom att ta itu med oönskat beteende och mindre regelbrott som kanske inte uppmärksammas av alla staffs. Mitt första steg kommer att vara att sparka personen, vilket ger dem en chans att lära sig av sitt misstag. Om de inte tar till sig av det och fortsätter att bryta mot reglerna, kommer jag att vidta åtgärder och genomföra svban med bevis. Jag är också noga med att identifiera om en person är en medlem eller en icke-medlem och baserat på det besluta om de ska bli sparkade eller bannade. Min prioritet som servervakt är att hjälpa ortenwaves staffs genom att säkerställa att servern förblir en trevlig och regelbaserad plats för alla att njuta av.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupption och abuse är när man t.ex blir dödad i ett scenario sen loggar man och kommer in igen och ressar sig. Det kan också vara att man kickar eller bannar någon som man inte gillar i ooc . Det kan också vara ifall du dör i ett scenario och ressar dig direkt för att vinna scenariot. Det kommer då leda till åtgärder. troligen så kommer man få indragen Servervakten .
