- Meddelanden
- 142
- Reaction score
- 15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198800221097/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar
Vad är ditt discord namn? svapen#5730
Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2005
Berätta om din karaktär. Laffe är 80år, han har haft en ganska tuff barndom. Pappan va en soldat och mamman va en piga. Laffe va det ända barnet i familjen. Under andra världskirget då blev Laffe indragen i krigsvärlden. Då va bara Laffe 9år. Mamman gick bort för några år och pappan dog under kriget. Men nu lever Laffe livet och har många intressen som t.ex bilar och meka i frådet med sina bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en kille med humor du kommer bridra med mycket bra senarion,skratt osv.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är mycket folk inne som gör att det blir en bra rp. Finns mycket o göra på servern. Om man är ensam är det bara att dra till piren och hänga runt där o få massa vänner!
Hur hittade du Unive? Genom TikTok o Twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med respekt, en bra rp, och att ha kul med alla på Unive.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få medlem och Krim!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Japp, Kör varje dag! Om det finns tid så spelar ja på unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar
Vad är ditt discord namn? svapen#5730
Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2005
Berätta om din karaktär. Laffe är 80år, han har haft en ganska tuff barndom. Pappan va en soldat och mamman va en piga. Laffe va det ända barnet i familjen. Under andra världskirget då blev Laffe indragen i krigsvärlden. Då va bara Laffe 9år. Mamman gick bort för några år och pappan dog under kriget. Men nu lever Laffe livet och har många intressen som t.ex bilar och meka i frådet med sina bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en kille med humor du kommer bridra med mycket bra senarion,skratt osv.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är mycket folk inne som gör att det blir en bra rp. Finns mycket o göra på servern. Om man är ensam är det bara att dra till piren och hänga runt där o få massa vänner!
Hur hittade du Unive? Genom TikTok o Twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med respekt, en bra rp, och att ha kul med alla på Unive.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få medlem och Krim!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Japp, Kör varje dag! Om det finns tid så spelar ja på unive.