Accepterad svapen | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

svapen

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198800221097/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad är ditt discord namn? svapen#5730

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min Gubbe heter Laffe Uttersson, han var född 11 juni år 2000, han gick inte på förskola för han va tvungen och hjälpa sin far med att laga bilar. Så han visste inte hur man gjorde vissa saker, tills han börja skolan. Han va så glad varje dag han skulle till skolan. Han älskade skolan. Men i skolan fann det många dumma barn. Det va tre grabbar som va dumma mot Laffe i 2 klass och i 4klass, dem tog hans kläder och stoppa i dem i toan. Men efter han börja i högstadiet, så fick han vänner, Laffes första bil va en volvo 740. Han hade den till varje skol dag, och nu stor han är och åker runt och har kul. Laffes intressen är att meka med bilar och att hålla ordning, han är ett stort fan av securitas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag och mina kompisar tycker att vi har funnit den rätta Rp servern att rpa på, jag kommer vela att skaffa yrken som kräver WL då jag ska kunna ge gott exempel till nya RP:are

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som inresserar mig att rp:a på Unive är att det finns bra support och mycket många bra rp:are som tar det seriöst och alla goa människor som finns på servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom kompisar som rekomenderade servern mycket eftersom att de sa att det var en mycket seriös rp server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt Rp:ande är att ge alla rp:are en bra upplevelse och en trvlig stund med alla spelare jag träffar, sedan vill jag kunna få jobb som kräver WL

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att nå en mycket seriös Rp upplevelse

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka