Nekad svapen | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svapen

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009

Vad heter du på discord? svpén#5730

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 14:30-22:00 Tisdag: 14:10-22:00 Onsdag: 14:30-22:00 Torsdag: 14:40-22:00 Fredag: 14:20-00:40b Lördag: 09:00-02:00 Söndag: 09:00-00:00. Och så kan det hända att man är ute lite då och då med vänner!

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle göra det enklare för alla och göra en mycket bättre och mer seriöss rp genom att kicka svban för att få stopp på lallare och hjälpa till med alla små jobben som gör det mycket enklare för alla staffs. Jag är till och med ganska modig att jag vågar banna eller kicka mina vänner om dem gör fel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag vill få bort allt små lall och hjälpa staffs men mindre saker, så dem behöver ej lägga ner massa onödig tid på nån lallare medans jag kan hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle ressa folk som ligger döda vid piren, torget eller sandy. Jag skulle inte tveka att banna nån. Många skulle kunna höja sin rp nivå då när alla lallare är borta.

Varför ska just du bli servervakt? ag är väldigt aktiv på unive och har bara 200h dem här två senaste veckorna, jag kan reglerna väldigt bra också.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hjälpa staffs med dem små saker, som t.ex lallare. Jag har vart typ som en servervakt men på en annan server typ vid påsk och det var ganska kul. Jag vill få bort allt lall och hjälpa så alla kan höja sin rp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan väldigt många kommandon, vet ej dock vilka exakt sv kan göra men. /toggleid /kick id anledning /svban id dagar andledning /dv.

Är du whitelistad på serven? Japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har vart bannad 3 gånger, en av dem var halv occ då jag trodde man fick säga sandstrom, andra var powergaming när jag råka åka in i en osynlig vägg. tredje kommer jag ej ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka