Inaktuell svanteavantesvan | Chef-jobb ansökan [Rädingstjänsten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

svanteavantesvan

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rtj Rädingstjänsten

Vad heter du IRL? Svante

Vad heter du på discord? Svanteavantesvan

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? i runt 1

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har tidigare arbetat högt uppsatt som sjukvårdare, där vi samarbetade tätt intill med Räddningstjänsten. Jag har även en far IRL som har arbetat som brandman där jag har varit investerad i hans arbetssätt och Räddningstjänstens tillvägagångssätt. Jag kommer att fokusera mycket på samverkan och gemenskap inom Räddningstjänsten. Då om inte man skapar ett så kallat lag inom en verksamhet eller myndighet så kommer det bli mycket svårare att utveckla verksamheten i stort. Bortsätt från gemenskapen så hade jag fokuserat på att utveckla de existerande utbildningarna innan man dyker djupare på externa utbildningar. Min vision inom räddningstjänsten är att förbättra gemenskapen, öka antalet anställda, göra räddningstjänsten till en bredare arbetsplats där de syns mer i samhället för att skapa en trygghetskänsla. Jag vill skapa ett starkt band mellan sjukvården och räddningstjänsten då de ofta samspelar i många scenarion då de får samma larm. Eftersom sjv och rtj får samma larm är de viktigt att de vet vilka uppifter vem ska utföra. Själv så anser jag att för Räddningstjänsten ska vara en fungerande arbetsplats så måste det finnas utrymme för scenarios därför vill jag försöka involvera rtj i så många sammanhang som möjligt då de ofta kan hamna utanför och inte anses vara jämnlika. Tidigare har RTJ varit väldigt lalligt iaf senast jag spelat och rpat. Detta vill jag ändra på jag vill att rtj ska vara en seriös och respektabel arbetsplats som gör nytta för servern i sin helhet. avslutningsvis så är mitt mål med Räddningstjänsten att: - de ska vara respekterade på servern, ses som jämnlika etc. - förbättra gemenskapen inom räddningstjänsten samt gemenskapen och kontakten med sjukvården - leda en mindre lallig arbetsplats än räddningstjänsten tidigare varit - involvera räddningstjänsten i olika scenarion för att ge de möjlighet att rpa. - fokusera på att bygga på existerande utbildningar sedan när man har en bas expandera och skapa enheter som endast används i speciella scenarion.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är f.d btri chef där och just nu är jag sjukvårdare och kan väldigt mycke inom rtj

Hur ofta kommer du vara inne? När jag har tid men från 2-12 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klar då jag brinner för unive rp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka