Nekad svamp__ | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svamp__

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? svamp__

Vad är ditt födelsedatum? 09-10-21

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter isak Azimov . Isak är en ung 30 åring som har ett väldigt stort intresse för både bilar och att hjälpa andra. Isak har en stor erfarenhet till att jobba med bilar. Isaks pappa jobbade som mekaniker och lärde isak allt hon vet. Tyvär efter många år i branshen så dog Isaks pappa han blev 75 lyckliga år. Isaks forsätter efter sin pappa med att ta över och forsätter dagligen att fixa med bilar. Isak försöker alltid hjälpa andra i samhället och göra dom nöjda det är det viktigaste för Han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med social, seriös och rolig rp, även skapa och medverka i roliga, sociala och utvecklade scenarion som inte bara kommer handla om att vinna eller förlora utan att det ska vara roligt för alla parter involverade

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten istället för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. FearRp, Rdm, Metagaming, Combatlog, Nlr, Social RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Själv har jag runt 1400tn timmar på spelet samt kan allt inom det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? går till skolan runt 5 timmar pär vecka så jag kommer vara mycket aktiv!

Nekad. Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka