Nekad surgubbe1 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

surgubbe1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? Surgubbe1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Alexander Nyblom växte upp under tuffa omständigheter. Redan från en ung ålder präglades hans liv av kaos och osäkerhet. Hans mamma kämpade med alkoholism, vilket skapade en instabil hemmiljö. Hans pappa visade ingen vilja att vara en del av hans liv, vilket lämnade Alexander utan en stark manlig förebild.

Vid 14 års ålder började Alexander söka efter sätt att tjäna pengar, driven av en vilja att ta sig ur den svåra situationen hemma. Han började sälja droger, vilket gav honom den ekonomiska stabilitet han saknade, men också ledde honom in på en farlig och olaglig bana.

Vid 22 års ålder blev Alexander arresterad och dömd till fängelse för sina handlingar. Under tiden i fängelset hade han mycket tid att reflektera över sitt liv och de val han hade gjort. Han insåg att han behövde förändra sitt liv och började aktivt arbeta med att förbättra sig själv. Han deltog i olika rehabiliteringsprogram och utbildningar som erbjöds inom fängelset.

Nu, vid 30 års ålder, har Alexander nyligen flyttat till en ny stad med förhoppningen att starta om på nytt. Han har bestämt sig för att lämna sitt gamla liv bakom sig och fokusera på att bygga en bättre framtid. Han använder nu sin energi och drivkraft för att hitta legitima sätt att tjäna pengar och skapa ett stabilt liv för sig själv. Alexander är fast besluten att bryta cykeln av beroende och kriminalitet som präglat hans tidigare liv och arbetar hårt för att skapa en positiv och hållbar förändring.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och hålla en seriös rp nivå och få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras rollspel. Jag kommer visa en mer social RP när jag rpar.v

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man behöver inte alltid vinna i ett senario man ska försöka ha så bra och rolig rp som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbait VDM RDM Combatlogging suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har 124 timmar i fivem så ganska mycke

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? näe

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan på 24h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka