Accepterad Super12 | Medlem ansökning [EZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Super12

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ashton

Vad är ditt discord namn? riktigasuper12

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2010

Berätta om din karaktär. Tjo Min karaktär heter Johan Wiklund. Han är 24 år gammal och är svensk medborgare född i centrala stockholm. Han började i 7:an när han var bara 9 år gammal. Men Johan var faktist extremt smart för sin ålder. Ja han fick skippa 3 klasser så från 4:an till 7:an men under hans uppväxt så mötte han mycket problem i hans sociala liv. Speciellt i skolan, han blev mobbad på grund av hur ung och nördig han va. Johan och Johans pappa älskade bil kulutern. De brukade alltid gå till cars o cofe och car meets. Johan har även mekat på hans pappas gamla trasiga bilar. När Johan var 19 dog hans pappa och hans mamma ville att Johan skulle flytta ut. Johan flyttade ut när han var 24 och nu letar han efter möjligheter att bli chef på en bil affär. Tack för du läste ❤️

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en excellent rp. Jag kommer skapa scenarior som är seriösa med en hög nivå på rp. Jag vill öven jobba på nån bil firma eller bli chef därför att jag har erfarenhet i det området. Jag skulle ochså kunna vara en excellent medborgare här i unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinnst är att man inte ska vinna i alla scenarior vilket gör det roligare ävenför motparten och sig själv så klart.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM de står för randomdechmath att man dödar nån utan anledning . VDM Vehicle Deathmatch e att man använder sin bil som vapen. COBPAIT att man fösöker få polisens uppmärksamhet FEARP att du ska värna om ditt liv- METAGAMING att man säger krejer som din karaktär inte vet. NLR att man mins saker inann man dog. COMBAT LOGING att man quitar TEX när man dör i ett senario POWERGAMING TEX om man kroka in i ett hus så ska man rpa på skadorna. SUNTFÖRNUFT att man ska göra grejer som e realistiskt TEX man ska inte åka in i polis stationen med en motorcyckel. Social RP Tänka på vad man gör och inte bara skjuta om man ser nån man inte gillar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Aa faktist har jag varit medlem på unive för typ 1 år sedan men jag gav upp men nu är jag tillbaka

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka