Nekad Sund16_ | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tacos

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072282851/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Tacos#3777

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Bosse är en aktiv man i samhället som gillar bilar och gillar att köra omkring och prata och socialisera sig med folk, Bosse har är i 40-50 års åldern, han hade en tuff uppväxt med alkohol och tyngre droger men har nu löst allt i sitt förflutna och slutat dricka alkohol och ta droger.
Bosse gillar ju då bilar och motorcyklar och skulle vilja söka jobb på en bilhandel eller Mekonomen för att kunna hjälpa folk få sina bilar att fungera eller att köpa sina första eller sista bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt aktiv och kommer göra roliga scenarion, har även mycket bra kunskaper vad whitelist rollen innebär. Kommer vara inne på servern flera timmar per dag och sköta mig hela tiden, inte bryta mot några regler.
Jag anser även att jag mogen och seriös inom min RP för att utveckla min karaktär på bästa sätt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle verkligen uppskatta om jag blir whitelistad då jag vill ta RP till nästa nivå och att jag tar RP väldigt seriöst. Unive är en väldigt seriös och aktiv server vilket jag tycker är bra. Massa grejor man kan göra i verkligheten kan man även göra inne på Unive.

Hur hittade du Unive? Jag och några polare letade efter en rolig RP server att spela på och då hittade vi Unive när vi sökte på olika FiveM servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha en fantastisk karaktär som de flesta gillar, vill ha en hel del bilar i framtiden men då måste jag jobba upp lite pengar först. Mitt mål är alltså att få så många fina/feta bilar som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar endast på Unive för tillfället, kommer även fortsätta köra endast på Unive för de flesta andra är oseriösa servrar.
 
Tillbaka
Top