Accepterad SumoN | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SumoN

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? SumoN

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Svenne banan 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, rolig, respektful

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Svenne banans bakgrund är väldigt bra, han har en mamma och pappa som det går väldigt bra för, vilket har gjort så att Svenne hade en bra uppväxt. När Svenne var runt 20 så började han att jobba i matbutik för att börja tjäna pengar, för att han ville flytta hemifrån och då behövde han ha en inkomst. Efter ett tag märkte han att matbutiks jobb inte var det bästa eftersom att han ville tjäna mer pengar. Vilket då ledde han in på ett sämre spår, alltså att han började gör lite små kriminella saker såsom att sälja droger för att få in snabba pengar. Det gick fort från att sälja droger till att börja med lite större saker, som att börja beblanda sig med fel folk vilket då ledde till att han började med större saker. SVennes framtidsplaner är att komma till denna staden för att försöka att ändra sitt liv, men om det inte går att förändra så kommer han fortsätta på det kriminella spåret.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett väldigt seriöst och moget rp, skapa bra och roliga scenarion för alla parter jag rpar med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna rpa så att scenariot blir rättvist och inte att jag gör saker bara för mitt rp och att jag ska vinna scenariot och att man ska kunna förlora scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Bröt mot regeln powergaming, rpa inte på mina skador när jag krockade och åkte bara vidare. Lärde mig att det blir tråkigt för andra parten i scenariot.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och VDM, RDM är random deathmatch vilket är när du dödar nån utan andledning, VDM är vehicle deatmatch vilket är när du använder ett fordon som ett vapen. Copbait du med menning försöker få snutjag t.ex. Suntförnuft är att du ska tänka vad som är rimligt irl så att du inte gör något helt sjukt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har rpat innan på denna server och andra, men har varit borta från rp ett längre tag.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka