Accepterad Sucrann | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sucrann

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Sucraniss

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Josef Hawach 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, Driftig och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Josef har haft en svår uppväxt med problem kring pengar. Hans ensamstående mamma har hoppat mellan olika jobb under hela Josefs uppväxt och har gjort allt för att Josef ska ha det bra. Josef har vuxit upp och gör det mesta för att få mat på bordet. Han jobbar vitt men om det krisar sig går han till sina polare som har kontaktier inom droghandeln och han becknar lite. Framtidsplanen är att Josef ska bli fri från sina svarta pegnar och hitta ett jobb han brinner för. Skaffa fru och barn är viktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Josef kan bidra med att hjälpa människor som behöver den hjälp som de kan få. Med tanke på Josefs beflutna hade detta både kunnat vara på den kriminella sidan men även folk som behöver hjälp med lagliga saker. Jag tror att min karaktär kommer bidra till mer spänning och hjälpsamhet till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv och att man själv ska vinna. Om det uppstår ett scenario där det är orimligt att man ska dra nytta från det är det självklart så att man ska backa och ge motparten vinsten istället. Det ger mer spänning till RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej faktiskt inte

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? De viktigaste är såklart att ha respekt mot andra människor i servern. En regel som jag tror bidrar mycket är att man ska försöka efterlika den röst man känner att sin karaktär har. Det bidrar mycket till RP. Viktigt med respekt i discorden och behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bara säga att jag är sjukt taggad på att möjligtvis vara med i servern!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka