Accepterad stupidmuffin | Ban överklagan (Piotor Svensson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198051010624/

Ditt Hex-ID: 11000010568a840

Vad är din discord tagg? Skedaddle#2163

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: failrp på marjas folk slår varandra och ni gör ingenting åt saken ~Christoffer Wanzel

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var folk som höll på o slå varann och vi inte gjorde något åt saken. (även fast vi försökte)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det tog tid för dem att banna oss så jag var vid ett butiksrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig för att jag tycker inte att jag gjorde någon fail RP, för att jag gick fram till mannen när han slog han andra och försökte knuffa undan mannen som hade slagit ner han andra och sen gick jag och såg till att han som blivit ner slagen var ok och frågade om han behövde Alvedon eller något liknande. Sen kan jag hålla med om att jag eller en av mina kollegor borde ha arresterat mannen i denna situation. Sen undrar jag själv varför att vi får fail RP men inte de som startade allt det här med att 1. hota poliserna mitt framför dem. 2. stå o slå folk mitt framför andra poliser. 3. och var väldigt onödigt arga/aggressiva mot varenda person som va på platsen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång innan men det var bara ett missuppfattning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? försökt att arrestera de som hade använt våld mot varann

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag måste angripa mera när det kommer till situationer som denna

Har du läst våra regler? Ja

Sen glömde jag lägga till att eftersom jag fortfarande är aspirant så vet jag inte helt riktigt vad jag skulle göra i sånt här läge när flera är arga/aggressiva mot varann

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka