Accepterad stromxandreas5 | Whitelist ansökning (edvin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stromxandreas5

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: stromxandreas5

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093899773

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? ReckTy#9146

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Andreas Ström är 18 år gammal. Han hade en svår uppväxt utan sin pappa som satt i fängelse för drog-försäljning i Norrköping(Sveriges huvudstad inom droger) där han hoppade av gymnasiet för att hans vän introducerade honom till ett enklare sätt att tjäna pengar. Han tjänade runt 80.000kr i månaden genom att generera serienummer till Microsoft varor som han sen använde för att få gratis present-kort i deras online butik. Därefter använde han present-korten till att beställa hem datorer som han sen sålde. Ett år senare åkte han fast för det men fick som tur var, bara böter och inget fängelse.
Nu flyttar han till en ny stad, i jakt efter ett lika välförtjänt jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med intressanta och roliga scenarion.
Det var typ ett år sen jag spelade RP sist men jag brukar kolla på FiveM RP på YouTube så jag har lärt mig en del från det och kommer ta insperation från det.
Jag följer också regler bra och tycker inte det är roligt att förstöra andras RP upplevelse. (Som jag redan sett folk göra efter ha spelat en dag på servern. Antar att det är därför whitelist införs)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Min vän som är med i "Narcos" på servern rekommenderade den här och sa att den är rolig att spela på.

Hur många timmar har du på FiveM? 13h+

Hur hittade du Multistaden? Min vän rekommenderade den när jag pratade om att jag vill börja spela RP igen.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har nydligen spelat 1-2h på en server som heter SwedishKnightRP men tröttnade på den efter jag spelade ett tag på eran. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka