Nekad strajmz | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

strajmz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi gripen AB

Vad heter du IRL? Jesper

Vad heter du på discord? strimez#0843

Hur gammal är du? 25

Hur många timmar har du på Fivem? 2000 cirka

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att Taxi branchen passar Johannes väldigt bra , då han är väldigt social och vill alltid att alla ska ha det så bra som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat inom Taxi på tidigare distrikt , dock var det endast som erfaren taxi där , dock är jag redo att gå vidare och ta över Taxi Gripen AB

Berskiv din karaktär? Johannes Mägi är född i göteborg 1990 , han är ensamt barn och växte upp med sin mamma och pappa som båda två var poliser , Det var ett självklart val för Johannes att följa sina föräldrars fotspår inom arbetslivet så han valde att utbilda sig till Polisinspektör , Johannes har haft en väldigt bra uppväxt och är väldigt lugn av sig , han håller lugnet i stressiga situationer vilket gör att hans kollegor tycker om honom väldigt mycket, han gillar att kolla på fotboll , enligt Johannes finns det bara ett lag (ifk göteborg) och det kommer han vara väldigt tydlig med. , Han har även Taxi legitimation vilket han har jobbat med en del , hans trauman ifrån polisen gör att Johannes känner att han vill lämna polisyrket bakom sig och börja arbeta inom Taxi branchen , Johannes är redo att ta över företaget.

Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar om dagen ( oftast kvällar)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka