"Str4Xter"
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198175117371/
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie
Vad är ditt discord namn? "Str4Xter"#0026
Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Jimmie Torriso är en man på 21 års ålder som liten var han en normal grabb precis som alla andra men han hade det svårt under tonåren då han blev mobbad för hans finnar och hur han uttalade saker. Han gillade även en tjej som tyvär inte tyckte om honom tillbaka men han älskade ändå henne djupt och vågade tillslut säga det. Det slutade med att hans hjärta blev krossat då hon valde att berätta för alla om hur jävla konstig han var för att han inte kunde släppa henne. Han började då knarka (under denna tid var han 15) han föräldrar kom tillslut på han och slutade sedan vid 16 års åldern. Han gick ut skolan med helt okej betyg C i det mesta och gick samhälle som gymnasielinje han ville bli antingen politiker eller polis han kunde inte bestämma sig Gymnasietiden var lätt för Jimmie han hade vänner och allt var bra. Han gick ut gymnasiet med bra betyg och just nu söker han ett jobb. Han vet inte vad han vill göra han såg en dokumentär och Sons Of Anarchy på Netflix och blev väldigt intresserad då han fick reda på att de finns i staden dock vet han att de är kriminella men är sugen på vad som helst om han ska vara helt ärlig med sig själv. Han är även Kusin till två andra som också söker medlemskap till staden som heter loke och jack
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag söker seriös RP då de andra servrerna jag kört på har varit antingen orättvisa mot oss eller dött
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag och några kompisar ville byta server då den andra var inte bra nog och vi fick en orättvis gängstrike och ingen av adminsen ville förklara varför
Hur hittade du Unive? Mina kompisar letade och sa att denna ser bra ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? Roligt RP med intressanta scenario bråk med andra gäng samt polisen. Men det viktigaste är inte makt eller vapen utan scenarionen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill se ett seriöst rp med bra admins som inte är ensidiga och är rättvisa. Jag vill även bara ha roligt med bra scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelade lite på en annan server Swedish Knight RP då jag var med i ett gäng som heter Families men vi fick en gängstrike och aldrig en bra förklarning varför
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie
Vad är ditt discord namn? "Str4Xter"#0026
Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Jimmie Torriso är en man på 21 års ålder som liten var han en normal grabb precis som alla andra men han hade det svårt under tonåren då han blev mobbad för hans finnar och hur han uttalade saker. Han gillade även en tjej som tyvär inte tyckte om honom tillbaka men han älskade ändå henne djupt och vågade tillslut säga det. Det slutade med att hans hjärta blev krossat då hon valde att berätta för alla om hur jävla konstig han var för att han inte kunde släppa henne. Han började då knarka (under denna tid var han 15) han föräldrar kom tillslut på han och slutade sedan vid 16 års åldern. Han gick ut skolan med helt okej betyg C i det mesta och gick samhälle som gymnasielinje han ville bli antingen politiker eller polis han kunde inte bestämma sig Gymnasietiden var lätt för Jimmie han hade vänner och allt var bra. Han gick ut gymnasiet med bra betyg och just nu söker han ett jobb. Han vet inte vad han vill göra han såg en dokumentär och Sons Of Anarchy på Netflix och blev väldigt intresserad då han fick reda på att de finns i staden dock vet han att de är kriminella men är sugen på vad som helst om han ska vara helt ärlig med sig själv. Han är även Kusin till två andra som också söker medlemskap till staden som heter loke och jack
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag söker seriös RP då de andra servrerna jag kört på har varit antingen orättvisa mot oss eller dött
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag och några kompisar ville byta server då den andra var inte bra nog och vi fick en orättvis gängstrike och ingen av adminsen ville förklara varför
Hur hittade du Unive? Mina kompisar letade och sa att denna ser bra ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? Roligt RP med intressanta scenario bråk med andra gäng samt polisen. Men det viktigaste är inte makt eller vapen utan scenarionen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill se ett seriöst rp med bra admins som inte är ensidiga och är rättvisa. Jag vill även bara ha roligt med bra scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelade lite på en annan server Swedish Knight RP då jag var med i ett gäng som heter Families men vi fick en gängstrike och aldrig en bra förklarning varför