Nekad Stråhle | Medlem ansökning [Ankisshhh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bobi

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Bob Stråhle

Vad är ditt discord namn? Bobi#9829

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2005

Berätta om din karaktär. Namn: Andrew Tate, Ålder: 36
Andrew växte upp med skilda föräldrar men han bodde hos sin mamma och styv pappa. Hans styv pappa sven var väldig elak mot Andrew och hans syskon. Han gjorde sexuella övergrepp på Andrew och hans syskon. Så dom ville bo hos sin pappa så dom flyttade ditt.

Andrew hatar fortfarande vad has styv far gjorde och hjälper barn och unga om det har det jobbigt i hemmet. Andrews pappa är professionell schack spelare och han lärde Andrew att köra. Andrews dröm är att skapa en schack ställe där barn och vuxna kan spela schack med varandra.

Andrew arbetar som DHL-förare och han älskar det. Andrew är singel men vill ha fru och barn i fram tiden. Andrew älskar att hjälpa till med saker. Han favorit mat är pizza, helst utan ananas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hjälpa folk som behöver hjälp. Jag kommer köra RP i alla situationer och spela som det vore IRL. Ska ha det så rolig som möjligt för mig och för alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska köra RP i alla situationer och vara glad och ha det roligt även om motståndaren vinner. Inte lalla runt, spela som det vore IRL.

Hur hittade du Unive? Fick upp en video på tiktok där en kille körde, så jag kollade in på det och detta är en väldigt rolig server at köra på.

Vidare till muntligt lycka till
:unive:

Tillbaka