Nekad Storebror_kanin | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Ditt discord namn: storebror_kanin

Ditt Hex-ID: steam:1100001668c9adf

Vad för typ av beslut gäller det? ban och indragen kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? massa kriminell ansvariga

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att jag och min vänn hoppade krim support efter en att några andra killar gjorde fel sen när jag skulle visa dem klippet så satt jag deffad i ett annat call samtidigt med en kille som spelade FiveM så de trodde att jag satt och meta gameade fast jag bara satt och visade han vad FiveM gick ut på, efter jag hade visat klippet så villde de kolla igenom min discord och såg att jag var med i en annan discord med 12 medlemar i och alla hade medlem och krim roll, men då uppfattade dem det som att jag spelade på den servern eftersom jag hade medlem och krim roll vilket jag själv inte ens visste om sen såg dem en grupp jag och mina vänner vad med i för att snacka med varandra men då tycker dem att det är meta gameing

Hur är beslutet felaktigt? detta ärende är felaktigt för att det inte är metagameing om jag sitter i call och vissar hur ett spel går till samtidigt som jag sitter deffad i krim dcn och rpar. sen att den servern med 12 medlemar och alla var medlem i den vilket inte jag tycker räknas som att jag är en aktiv spelare på den servern som inte ens var startad, sedan har de inga konkreta bevis på att jag hade **Meta gameat** så de kan inte ta återgärder på de eftersom det krävs bevis på allt innan man bannar och drar krim roll.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1464735970598322491/1468680837917839522/E641B368-BE9B-40E2-B8DA-B2F2CE496384.png?ex=6984e71e&is=6983959e&hm=1c089c90ba089a30e60d31dbe728c4b00c52d038aeced5bd3e7e32394689be25&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Det är förbjudet att sitta på discord canary

Din överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka