Accepterad stilltyping | Ban Överklagan [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

stilltyping

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199199522932/

Ditt Hex-ID: 110000149dd9074

Vad är din discord tagg? realstilltyping

Vem var det som bannade dig? 187an

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja sa att ja skulle skjuta skallen av en person på ett event för en grabb it lyssna på mig och han satte på min vän handsfängslar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän fick handsfänglsar på sig de gick it och ta bort för en annan grabb satte på han så ja sa att han skulle flyta på sig med agrisiva ord och agrisiv ton.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag som gjorde fel men själva bannen är fel för de ska vara sv ban elr kick ja prata med en mod o han sa att de skulle vara en sv ban men i hel heten var de jag. Jag gjorde FEL.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ suntförnuft för ja skev/sme hjälp mig på sjukan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja it varit agrisiv o sakt så grova saker i almenheten för så hade ja it gjort IRL.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka