Accepterad Stig Ove | Medlem ansökning [Lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stig Ove

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Yiwx

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lennart Silver som är 28 år gammal, han har ett minne som ett såll och glömmer alltid vad han håller på med mitt i en mening. Kan prata om en sak och helt plötsligt börja diskutera något helt annat.
Lennart växte upp i en småstad där han alltid kände sig lite för stor för omgivningen, både i tankar och ambitioner. Från en tidig ålder lärde han sig att ljuga för att göra sitt liv mer spännande och för att underhålla sina vänner. Berättelser om hemliga upptäckter, skatter han påstod sig ha hittat och fantasifulla äventyr blev snabbt hans signum. Det var dock aldrig elakt menat, utan mer ett sätt att fly den ibland tråkiga verkligheten. Hans far ägde en bilverkstad, och det var där Lennart lärde sig att greja med motorer. Men till skillnad från sin fars precision och noggrannhet, var Lennart lite mer av en "jag-ska-bara-testatyp" – vilket ledde till mer än ett misslyckat projekt. Vid 28 års ålder bestämde han sig för att flytta till storstaden, där han nu försöker hitta sin plats och göra sig ett namn.
Lennart är en mästare på att dölja sina riktiga känslor bakom en fasad av humor och självsäkerhet, men under ytan är han ofta plågad av en känsla av otillräcklighet. Han ljuger inte bara för andra, utan ibland också för sig själv, för att hantera känslan av att aldrig riktigt höra hemma någonstans. Han kan känna sig isolerad, som om ingen riktigt känner honom på djupet eftersom han alltid spelar en roll eller skapar en falsk verklighet för sig själv och andra.
Lennarts är som sagt en mästare på att hitta på historier som är så osannolika att de nästan blir trovärdiga. Han älskar att ljuga för folk, inte för att vara elak, utan för att han ser det som en konstform och ett sätt att hålla saker intressanta.
Det är hans stora intresse i livet! (Lennart har utvecklat en slags form av mytomani och älskar att ljuga och sprida rykten)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att improvisera och reagera snabbt i olika situationer, vilket ofta leder till spontana och roliga ögonblick, är också väldigt engagerad i att samarbeta med andra spelare för att skapa minnesvärda scenarier och historier.
Jag brinner för rollspel eftersom det låter mig leva ut olika karaktärer och scenarier som jag annars aldrig skulle få uppleva i verkligheten. fantastisk möjlighet att improvisera, skapa unika berättelser och interagera med andra människor på ett kreativt sätt. Att gå in i en karaktärs tankesätt är något jag tycker är extremt spännade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att du som spelare eller rollfigur medvetet agerar på ett sätt som gynnar den andra parten i spelet eller scenen, snarare än att sträva efter att vinna själv. Detta kan innebära att du ger din motspelare möjligheter att uppnå sina mål, vinna en konflikt eller skapa en mer spännande och dramatisk utveckling för historien

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst alla regler som man alltid ska följa oavsett. T.ex att man ej får begå RDM (En spelare skjuter någon annan utan att det har någon koppling till en pågående berättelse eller konflikt)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, har spelat FiveM i 2 år och lite andra rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nix, är redo!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd på muntliga delen av intervjun. Väntar nu enbart på att få göra den praktiska delen!
Snyggt jobbat!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka