Nekad Stickre. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stickre.

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477723607/

Ditt Hex-ID: 11000015a7291d7

Vad är din discord tagg? stickre

Vem var det som bannade dig? bubblgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-07 165453.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja la ner ett vapen på marken under en kidnapping och sen hoppa ner från en bro och sprang ner till vattnet och simma iväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 2 andra var på västra motorvägen och var utanför laliga sen hoppa vi ut o rikta på 1 bil sen åkte dom iväg och hoppa ut o skjöt så vi sköt ner dom sen kom en till bil från ingen stans o börja skjuta så dom skjuter ner mig och sen när ja ligger ner tar dom mig i th och springer till bilen och sedan åker iväg så under bilfärden droppar ja mitt vapen dum sa ja var och sen stannar dom och börjar säga typ kommer hoppa på dig pratar halv ooc sen släpper dom mig en sekund o säger spring till huset ingen av dom har vapen på sig i stunden och sen hoppar ja ner från ett litet stupp och springer till vattnet och börjar simma de var dumt men gjort är gjort o kan inte ta tillbaka de utan nästa gång göra de bättre

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var en rätt lagd ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad 14 ggr tidigare men 8 är felaktiga men ja har lärt mig mycket ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte droppa vapnet och inte springa ivägg och gjort ett bättre scenario utav de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja hundra procent

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka