Accepterad Stenen🙀 | Medlem ansökning [Jockekk]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenen🙀

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Vad Àr ditt namn i verkligheten? sten

Vad Àr ditt discord namn? stnen.

Vad Àr ditt födelsedatum? 30 Oktober 2000

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: Sten Einar 24 Är gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? glad kreativ tÄlmodig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: min karaktÀr heter sten einar han vÀxte upp pÄ en bondgÄrd i treriksröset med sina föreldrar Gustav och Hedvig. NÀr sten var liten fick han inte gÄ i skolan dÄ han behövde jobba med sina föreldrar för att det var fattigt med pengar. Sten har alltid varit en posetiv och glad person. Han kan dock vara lite klumpig dÄ och dÄ. Det som gör sten till en unik person Àr att sten Àr en glad och vÀldigt social person han Àr nÀstan aldrig sur han ser alltid det bra i allting. En dag fick sten nog av att jobba sÄ han flydde hem ifrÄn. Han gick frÄn stad till stad fast sten kÀnnde sig aldrig hemma var han Àn var. Tillslut hittade sten unive. Sten kÀnde sig hemma dÀr och planerade pÄ att stanna kvar. En dag nÀr sten skulle gÄ och köpa mat pÄ affÀren trÀffade han en grabb. Han pratade med sten lite och försökte lura han att göra ett jobb till honom. Sten blev lurad dÄ han trodde att han skulle lÀmna en grej till hans sjuka bror men sÄ var det inte. Sten blev indragen till det kriminella livet och nu mÄste sten försöka jobba

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med social rp och rp med hög nivÄ jag kan ocksÄ spela för motpartens medvints

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte vinna alla scenarion alla ska ha en chans att vinna.

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? ja jag har blivit kickad och bannad nÄgra gÄnger för vdm och lall Àven powergaming jag har lÀrt mig av allt detta och det mesta av detta hÀnde nÀr jag började rpa och nu nÀr jag vÀl kommer bli medlem igen kommer detta aldrig mer hÀnda

Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? vdm Àr vecihle death match det innebÀr att man anvÀnder sitt fordon som ett vapen och powergaming Àr att man inte rpar pÄ skador powergaming 2 Àr att man spelar för makt och pengar och rdm Àr random deathmatch det Àr att man skadar eller dödar nÄgon utan anldening. nlr betyder new life rule man ska inte komma ihÄg hur man dog och vem som dödade en.

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag har samma bakgrund pÄ min karaktÀr för att jag vill fortsÀtta utvekla pÄ den :)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller sÄ Àr du inte med i vÄr Discord-server.
Se till att du gÄr med i vÄr discord om du inte redan Àr med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar pÄ dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet nÀr det Àr ÄtgÀrdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller sÄ Àr du inte med i vÄr Discord-server.
Se till att du gÄr med i vÄr discord om du inte redan Àr med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar pÄ dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet nÀr det Àr ÄtgÀrdat.)
det var .stenen. rÄkade skriva fel discord

Vidare till muntlig intervju, du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

GodkÀnd efter muntlig intervju. Din testperiod pÄ 10 dagar startar nu. VÀlkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka