Nekad Stekovich | Ban överklagan [StiZZe_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filus

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204808664/

Ditt Hex-ID: 11000010e936dd8

Vad är din discord tagg? Filus#1710

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft, dödar med kniv utan krim, dödar mitt i stan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt grovt mot reglerna och jag ångrar det något enormt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var påväg att köpa bil uppe vid motellet, när vi nästan är uppe så får hans bil slut på bränsle. Vi får därför gå till fots mot motellet. När vi är påväg mot motellet slår min kompis mig så jag ramlar ihop (det var inte meningen) jag slår då tillbaka på han. Han drar då fram sin kniv mot mig på skoj och jag gör det samma. Kniven fick vi av en kille vi skulle plocka droger till och han sa att vi fick ha kniv sålänge vi inte gjorde något, så därför gick vi med de. Vi skulle handla bilen och sen skulle vi upp till mitt hus och lämna av knivarna där. Detta kommer förmodligen att låta som värsta ursälkten men min mus är extremt sönder och klickar ibland fast jag inte rör den. Har fänt flertalet gånger och såklart hände detta med kniven i handen. Min kompis blev sur för han dog och ville ha en res så såklart reporta han det och jag blev då bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår det verkligen från Abrahams perspektiv för jag gjorde flertal saker som bryter mot serverns regler. Men sen från min sida så var det ju inte meningen att hugga han och jag hade missat att vi inte fick ha kniv i reglerna. Så jag tar detta på mig men var som sagt påväg att lämna av den för jag inte var säker. Men hade otur och råkade döda min kompis pga min mus.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det handlar för det mesta om att jag har kört för snabbt inne i staden iallfall två av de var det. Då jag körde i 120 och stanna inte vid rödljus. Men nu förtiden så tannar jag vid vartenda rödljus jag ser. Och låser även min hastighet på bilen vid 80 km/h när jag är inne i stan. Den tredje var när jag körde med musik i bilen och glömde att jag hade automic. Går då in till dragans affär för att köpa bil och hinner inte märka att jag hade automic och musik igång så blev då bannad för lall men det löste vi!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde definitivt läst igenom reglerna tydligare, borde även inte haft någon kniv påmig om jag inte var helt säker på att man inte fick ha. Och verkligen inte gått runder med kniven och skojat med den. Inte heller ha den i ett av mina slot då jag vet att jag har problem med att min mus klickar av sig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ha kniv utan krimrollen. Och att inte Gå runder med kniv föränns jag fått krim roll och fixat ny mus. Borde ha släppt av kniven och struntat i den när jag fick den.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka