Accepterad Steffano | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Steffano

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198121445094/

Ditt Hex-ID: 1100001099b66e6 (Hex)

Vad är din discord tagg? Steffano#3014

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Me abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde Me abuse som man inte får göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom en kille när jag skulle sälja min bil till en kille. Killen som kom han slog mig flera gånger och jag dog sedan kom den en admin/Staff och jag kände att /Me var den ända vägen för mig att försöka säga vad som hade hänt eftersom att jag inte fick säga eller att Staffen hade skrivit till mig i discord och jag vet att det var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att det var fel av mig men jag kände att det var min ända väg att kunna förklara vad som hade hänt osv

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad innan och jag har tagit lärdom av dom den senaste för för 2 dagar sedan och den var en felaktig mina ndar bans var för över 2 månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att skriva till en staff i discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka