Accepterad Stefan Nilsson | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Keeway1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Stefan..#9779

Vad är ditt födelsedatum? 28 maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Nilsson. Han kommer från en lugn familj med mamma Lina, pappa Robert och lillasyster Lina. Stefan född 1980 har haft bra kompisar i livet. När Steffe tog studenten så började han på postnord och har varit där ett tag nu men känner att det är dags att ta steget ut i det riktiga arbetlivet. Han känner att han är redo och vill börja jobba på riktigt. Stefan har många intressen men de största är bilar. Han gillar även att hjälpa andra. Han tar inte åt sig skit om andra snackar skit om honom då kollar han bara på sig själv och tänker hur stark han är.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli Whitelistad för att få en större roll och få chansen att ta ett större ansvar. Jag vet också att jag är väldigt seriös i mitt spelande och kommer ta det här på högsta allvar. Jag ska bidra med bra RP så det blir kul för alla. Jag gillar när allt är seriöst och alla tar det här på högsta allvar. Det är riktig RP för mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill gärna jobba på något wl jobb och sedan tycker jag att servern har varit bra än så länge och jag har haft en bra spelupplevelse.

Hur hittade du Unive? Satt och kollade runt om jag kunde hitta någon bra Rp server och jag hittade unive på fiveM yt och twitch faktiskt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så seriös och utveckla mitt egna rpande. Såklart göra så kul så möjligt för alla andra också.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top