Nekad Stechkin | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stechkin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Isa

Vad är ditt discord namn? Stechkin0844

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Stechkin
Shechkin0844
Min karaktär heter Stechkin ivankov och är 26 år gammal, växt upp med sin mor och bodde på hisingen, redan som barn stal han från lokala matbutiker för att överleva vilket ledde till att han togs för stölder flertal gånger, han blev en ledarfigur för S falangen vid en vuxen ålder pga sina grova brott men en vändning skedde när hans barndomsvänner misstänkte att han planerade ett mord på en av hans vänner, som tvingade han att fly utan att kunna förklara sig. Stechkin är en kall, streetsmart individ som inte tvekar på att begå kriminella handlingar. Enda människan han har medkänsla till är sin mor som betyder allt för honom. Han vill nu hitta sig ett kriminellt nätverk som är trogna och inte tror på massa rykten. Han är villig att göra det som krävs för att vara med i ett nätverk som är pålitliga och lojala.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser till att alla mina handlingar inom RP följer karaktärens bakgrund och motiv, vilket gör RP-upplevelsen mer realistisk för både mig och andra spelare. Oavsett om jag spelar småkriminella handlingar, större kupper eller gängrelaterade uppdrag, kommer jag alltid sträva efter att hålla RP på en hög nivå och skapa intressanta och engagerande situationer för alla inblandade. Jag har läst igenom era regler flertals gånger och ska göra mitt bästa för att inte bryta mot någon regel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du som spelare är villig att ge utrymme för andra karaktärer att lyckas eller dra nytta av en situation, även om det betyder att din egen karaktär kan förlora, misslyckas eller hamna i en ogynnsam position. Detta är en viktig del av bra och balanserat rollspel, där fokus ligger på att skapa en intressant och dynamisk berättelse snarare än att alltid försöka “vinna” för egen del.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det finns t.ex sunt förnuft, VDM, och RDM

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på amerikanska server tidigare och förstår vad rollspel innebär.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad rollspelare som prioriterar trovärdigt och realistiskt spel. Jag har erfarenhet av att skapa genomtänkta karaktärer och strävar efter att bidra till serverns gemenskap och berättelse. Jag är flexibel, följer alltid reglerna och värnar om att skapa en rolig och rättvis miljö för alla spelare.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Byt namn på din karaktär då det är ej tillåtet att du har samma namn in game som på Discord. Detta bryter mot a. Genomtänkt:
  • Din karaktär ska ha ett annat namn än ditt namn på discord, du ska inte medvetet skapa en karaktär utifrån vad du kallas i Discord.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka