Nekad STASHAA | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STASHAA

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milo

Vad är ditt discord namn? ₇₉𝙎𝙏𝘼𝙎𝙃𝘼𝘼

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2004

Berätta om din karaktär. Jonaz var en ung man på 20 år som hade fötts och vuxit upp i Albanien. Livet där hade alltid varit svårt för honom och hans familj. Ekonomisk osäkerhet och politisk instabilitet hade präglat deras tillvaro. Jonaz hade alltid drömt om att kunna leva ett bättre liv, där han kunde förverkliga sina drömmar och ambitioner.

En dag bestämde sig Jonaz för att ta mod till sig och fly från sitt hemland. Han visste att det skulle vara farligt och svårt, men han kände att han inte hade något att förlora. Med hjärtat fyllt av mod och hopp gav han sig av, lämnande allt han känt bakom sig.
Jonaz tog sig genom flera länder, mötte faror och hinder längs vägen, men hans beslutsamhet höll honom igång. Till slut nådde han Malmö i Sverige, där han hoppades kunna börja om på nytt. Det var en stad fylld av möjligheter och där han kunde bygga upp ett nytt liv för sig själv.
Men vägen var långt ifrån över när han väl kom fram till Malmö. Jonaz mötte utmaningar med att anpassa sig till ett nytt land, en ny kultur och ett nytt språk. Han kämpade för att hitta arbete och en plats att bo på. Men trots alla svårigheter gav Jonaz aldrig upp.
Med tiden började Jonaz sakta men säkert att bygga upp sitt nya liv. Han fick jobb, lärde sig språket och skapade nya vänskapsband. Trots alla motgångar var Jonaz tacksam för den möjlighet han hade fått att börja om på nytt i Malmö.
Genom sitt mod, sin beslutsamhet och sitt hopp lyckades Jonaz skapa sig en ny tillvaro i sitt nya hemland. Han visade att även när livet är som svårast, finns det alltid möjlighet till förändring och nya början om man vågar följa sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill skaffa ett bra community med många vänner och roliga stunder som man kommer komma ihåg på denna rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med roliga scenarion och långa scenarion.Social rp, Fear rp, osv. Jag kan bidra med att göra det roligt för folk och se till att man ska ha roligt. Jag kan bidra med realistiskt rp och massvis med regler ni har.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm: (random deathmatch) du dödar någon helt utan anledning.Vdm Fear rp att man värnar om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes jag har kört 5m ungefär 2 månader på andra svenska rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, använt sig av AI. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka