Nekad Starojje | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Starojje

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198080990050/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Star#5594

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Jag heter Stefan Nilsson och kommer ifrån en liten stad i Skåne utanför Helsingborg och är 21 år gammal.
När jag bodde i min förra stad så körde jag mycket bil, det började med att köra budbil för olika företag sedan så fick jag jobb för postnord vilket var roligt men kände att det inte riktigt var det jag ville göra så jag blev taxi förare vilket jag kände att det var rätt för mig.
Nu när jag kommer hit så hoppas jag att få fortsätta med min dröm att köra taxi.
Mina intressen är att såklart köra bil men också att ta hand om mina olika djur jag har som bland annat mina katter och hundar men också mina små gecko ödlor.
Jag är en mycket känslig person då jag vill alla det bästa speciellt mina vänner, familj och nära o kära.
Älskar att prata med människor gör jag och när jag är ute med mina djur så stannar jag mycket och pratar med människor men såklart när jag kör bil också!
Hoppas att jag kommer trivas i denna nya stad, jag och mina djur.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med rolig och bra rp situationer när de uppstår då jag har spelat helt okej mycket rp, älskar att prata med personer speciellt nya personer och får lära känna dem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur många timmar har du på FiveM? 81 timmar

Hur hittade du Multistaden? Server browser

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej inte som jag kommer ihåg

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka