Accepterad StarGamingTv | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StarGamingTv

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
45
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198809017401/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? StarGamingTv#6174

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Jag har ju redan skapat en karaktär, Men han heter Johan Andersson han är omkring 25 år åldern, Har bott i Amerika i en stor del av hans liv och varit militär där också men nu vill han tillbaka till Sverige igen. Hans intressen är bilar men för tillfället jobbar Johan på Postnord men funderar på att byta till Taxi Bolaget eller Kanske Klubben/Strippklubbens ägare eller nått har tänkt att höra med någon Staff eller så. Johan är väldigt tuff av sig begraver känslor djupt inom sig en sak han lärde sig i militären i USA.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer å bidra med att vara trevlig mot allt å alla sköta mig å så, ehmm vad mer jo och om jag kan få tillgängligheten till Klubben/Strippklubben som Chef/ägare så bidrar jag ju med en slags festplats som alla folk får komma till även anställa lite vakter utanför och även innanför, Annars blir det väl Taxi Bolaget och bidra med som Taxi Chaufför, Lite halv tråkigt kanske men fettare lön än Postnord, Men Klubben hade varit rolig å äga om ingen redan är ägare å så förstås, Annars funderar jag på Polis Yrket eller Mekonomen eller säljare. Är väl min tanke än så länge har jue bara spelat på eran/din server i 2-3 Dagar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Bra Fråga!, Jag tycker jag borde bli WLs eftersom jag gillar eran server bra och rolig Svensk server jämfört med ett par andra jag provat.

Hur hittade du Multistaden? Jag satt bara å letade efter ett par Svenska Servrar men fastnade just för Multistaden mera liv i den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jadu.. Har inte riktigt klurat ut det än mer än att lära sig mkt om RP å så!.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope! Senaste dagarna Multistaden men har fått 3 andra förslag som är (Blue City RP) (Oxbacken RP) (Veliant RP) Ifall man skulle tröttna eller inte få WL efter ett par försök om inte detta är tillräckligt då förstås. Men tror ej jag kommer tröttna inte ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka