Nekad staken | Chef-jobb ansökan [Sc styling] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
442
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc styling

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Staken22

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? sedan första januari 2023

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med bara bra rp. Jag har då tidigare vart bitr-chef på Sc Styling så jag vet hur systemet fungerar där. Så jag kommer utveckla jobbet med bra rp som jag sa. Delvis kommer jag ha ett trevligt bemötande mot kunderna. De som vill jobba kommer jag ta en intervju till de som vill jobba. Jag kommer inte va en korrupt chef jag vet att folk har vart de innan men jag har aldrig vart och kommer inte va.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja som jag sa så hade jag vart bitr-chef på Sc styling så jag vet hur systemet funkar där. Jag jobbade då där ett tag men slutade rpa ett tag och då ble jag sparkad kort där efter. Men jag vet hur faktura systemet funkar jag vet hur man byter färg på bilen hur man ändrar fälgar. Som sagt jag kan det mesta.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag men har träning 3 dagar i veckan så kommer variera dag till dag. Men kommer alltid va aktiv mer än 4 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer absolut att ske.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte bara unive.

Har du läst våra Regler? Ja oerhört många gånger. Kollar flera gånger i månaden och kollar om det kommer nya regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka