Accepterad staken | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? staken22

Vem var det som bannade dig? Harry.

Bild på banmeddelande: FiveM_by_Cfx.re_2024-04-01_21_01_15.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja eftersom jag ej rpade på skador som var väldigt dumt men i de ögonblicket så trodde jag ej att man behövde rpa på de där för jag trodde de va bugg. Men jag insåg efter att det inte var bugg men på klippet harry visade mig så var det inte bugg då så var det powergaming.,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja asså vi körde väll mest runt och snackade jag och mina polare sen då så kör vi våra däck poppar så vi flyger upp på en vägg men vi trodde de va en bugg. Vi tänkte bara vad hände nu deet måste vara bugg för däck sprängs ju inte bara av sig självt sen när vi såg klipper så såg vi att de var spikmattor. Men ska alltid rpa på skador även om det var bugg fick jag tilldelat mig igår så ska inte hända igen. Jag visste ej att man skulle rpa på bugg fick ju de tilldelat mig efter somsagt men det är väll något man ska veta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte ett felaktigt beslut det var mitt fel att jag ej visste de reglerna och inte rpade på skador men nu vet jag de så ska ej hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja fail rp och suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat läst på det här innan så jag visste om reglerna men sen har jag ju ansvar att veta att man ska rpa på bugg. Så det är väll de att se igenom reglerna en gång till. Men de har jag gjort nu så nu är jag medveten om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort att man ej ska powergamea och läsa på reglerna oftare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka