Accepterad Spuffyy | Whitelist ansökning (edvin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spuffyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Spuffyy

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jifrahh/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Vesterberg

Vad är ditt discord namn? Spuffyy#8854

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Josef Lamar, och är 23 år gammal och kommer ifrån Irak. Josef har haft en väldigt tuff uppväxt han har både förlorat sin lillasyster och sin mamma, så han har växt upp i störstadels med sin pappa och sin storebror. När Josefs mamma gick bort så blev det rent sagt kaos det var hon som hålde koll på allt och sköte så att allt skulle vara bra och att ingen skulle hamna snett i livet. Men sen kom den dagen där Josefs pappa frågade Josef vad vill du göra med ditt liv?. Josef svarade jag vill göra det som mamma hade uppskattat. Det som Josefs mamma uppskattade mest på jorden var pengar. Josefs mamma har alltid sagt att det är pengar som är nyckeln till att ha ett sunt förnuft liv. Då så en dag så bestämde sig Josef Josefs pappa och han storebror att dem skulle lägga upp en plan hur dem skulle gå till väga. Dem la upp 3 olika förslag för att alla skulle kunna rösta vilket förslag alla tyckte var bäst. Förslag 1: Råna butik Förslag 2: Råna bank Förslag 3: Fortsätta leva lagligt och vara fattiga. Både Josef hans pappa och hans storebror sa förslag 2. Så en dag så bestämde dem sig för att råna den där banken som heter Swedbank mitt inne i stan. Summan av kardemumman är att både Josefs pappa Josef och hans storebror åkte ditt för bankrånet och alla fick hela 12 års fängelse. Men nu är alla tre tillbaka och står på tårna igen. /Josef

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelist är för att jag är en bra RP spelare som man inte vill missa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför just jag ska bli whitelist på den här servern är för att jag kommer att bidra med rolig samt lärorik RP som många kommer att ha nytta av i servern.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 1162 timmar på FiveM

Hur hittade du Multistaden? Jag hitttade multistaden genom ett websida som heter Twitch.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har tidigare inte blivit bannad från någon server, och jag skulle inte se någon andledning till att jag skulle bli bannad heller för att jag är en sån person som verkligen tar reglerna före ett scenario.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server då jag har tagit en pause från FiveM då det var en period som jag tröttnade på Fivem. Vilket man kanske förstår om jag har 1162 timmar på Spelet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka