Spoky_guy12!^ | Chef-jobb ansökan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polis chef

Vad heter du IRL? Bra försök

Vad heter du på discord? !Spoky

Hur gammal är du? Bra försök

Hur länge har du spelat på Unive? Ett tag skulle jag säga

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla rp så det blir roligare och rp med polisen då vi får klagomål ibland ser jag för vår kommunikationen mellan alla poliser e inte den bästa och det vill jag ändra på och se till så vi får en bättre kommunikation mellan oss så folk tycker det är kul och rp med oss och jag kommer även se till så ingen fuskar till sig roller utan att dom jobbar till sig dom och gör sitt arbete och inte får roller gratis kommer delas ut utan dom får jobba hårt för det dom vill nå och inte få det gratis och jag kommer försöka få bort all korruption då det bra gör dålig energi till alla och det gör kåren svagare jag vill bara se till så kåren flytter på ifall jag bli chef och jag kommer även försöka få fart på kåren så det blir fler UTB för just nu står vi still med utbildningar och så vi inte har så många Studerande så det inte står typ 15 studerande på stationen få polisen att stå på benen igen och inte byta chef hela tiden det får kåren att bli lite ostabil om man byter chef hela tiden och jag är inte rädd för att prata inför många folk jag tycker det är rätt kul faktiskt man upplever nya saker och det tror jag får mig att vara en bra chef jag e ganska pratglad av mig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag jobbar inom polisen och jag kan ganska mycket om yrket och jag vet alla regler och alla unives laggar och alla deras regler och jag kan bidra med positiva saker och negativa saker som kan hjälpa kåren allt bli större och större och jag var testade och vara chef på räddningstjänsten en period då vår chef blev p bannad en gång då fick jag ta över ett litet tag och jag har bra koll på hur en chef ska vara och liknade så jag vet vad en chef behöver göra för att få det att fungerar så jag tror jag har det som grävs för att vara chef

Hur ofta kommer du vara inne? på skoldagar 15:00 till 01:00 men online på dc hela tiden på Lov från 10:00 till 01:00 men jag äter och sånt då också skulle säga 8 timmar om dan typ e jag online på dator minst

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart jag ansöker inte för makten utan jag vill hjälpa polisen att flytta på det spelare faktiskt ingen roll jag har men jag tror jag har det som kan göra polisen bra och det är det som får mig att ansökan och även för jag vill vara med att utveckla polisen vi får det att flytta på i framtiden

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka