Nekad spissy | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spissy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082836881/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julia

Vad är ditt discord namn? spicy#2473

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fiona Fors, ska strax fylla 23 år och är svensk men uppvuxen i London. Efter att hennes familj dött i en bilolycka väljer hon att flytta tillbaka till sina rötter. Hon är en lugn person, tycker om att skoja med sina kompisar. Hon älskar att utöva silent yoga, gör det oftast på morgonen helst vid stranden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har väldigt många kompisar som rollspelar på andra servrar, men jag känner att Unive är en server för mig. Vill vara med och utvecklas på Unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett att Unive är sveriges största FiveM-server och det gör mig väldigt intresserad. Gillar att möta nya människor.

Hur hittade du Unive? Några kompisar spelar på eran server, kollar oftast när dem streamar. (Cosmo, Xray, Queentiki)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill utvecklas i rollspel, träffa nya personer. Försöka jobba bort min blyghet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa ett bra community på Unive, få många vänner och vara en glädjespridare till dem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka