Accepterad Spindelfan | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spindelfan

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? Sp1d3l

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Bosseson Ca 40 bast

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Veteran, Hemlös, Söker jobb

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En Veteran som blev skadad i krig och när han återvände till sverige hade hans fru varit otrogen då med blev han av med huset i domstolen. Hade inget jobb och fick inget ifrån hans ex fru.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en väldigt bra bakgrunds lore till andra människor.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att som spelare ska jag ge vinsten till andra oavsett om jag tycker att det kan vara fel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot nån regler med fail rp. Minns inte varför men jag har lärt mig mer om vart gränserna går inom Rp'n

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FEARrp vilket innebär att jag inte känner mig hotad för mitt liv eller att jag inte riktigt tar situationen seriöst i spelet. RDM Vilket innebär en Dödsstrid som sker utan en anledning. T.ex att jag går o skjuter en av ingen anledning hade setts som RDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inte varit särskillt intreserad i medborgarskap innan men på senaste tiden kändes de som om man gick miste på att inte vara en medborgare

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hejsan!

Sp1nd3l är det riktiga. Glömde ett n i namnet men nu ska det vara rätt namn.
-Mvh, Karl

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Bakgrund:
Göran när en krigsveteran som skadades i strid. När han återvände till Sverige upptäckte han att hans fru varit otrogen under hans frånvaro, och han förlorade både sitt hem och allt ekonomiskt stöd i en tuff skilsmässa. Utan jobb och utan något kvar kämpade han för att hitta en plats i livet.

Framtidsplaner: Trots sina trauman vill Göran börja om. Han söker hjälp för sina fysiska och psykiska skador och överväger att arbeta med andra veteraner för att ge stöd. Karriärmässigt vill han hitta ett jobb där han kan använda sina erfarenheter, kanske inom säkerhet eller som rådgivare. På det personliga planet hoppas han kunna förlåta sig själv och återuppbygga sitt liv, även om han inte vet om han någonsin kommer att kunna lita på någon igen.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka