Accepterad spexz | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? ogge

Vad är ditt Hex:ID steam:110000113e1adce

Ange ditt födelsedatum 10 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 17-22
tisdag 17-22
onsdag 15:30-22
torsdag -16-22
fredag 14-22
lördag 12-04
söndag 14-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 9 jan 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte lägga in bild står 3 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har man ett ansvar att man ska hålla ordningen och att se till att servern fungerar och så man inte bryter mot regler. Vid konflikter bör man vara lugn och bete sig professionellt och alltid bete sig. En servervakt har också ansvaret att folk inte lallar och inte bryter mot regler. En servervakt har ett ansvar så att rpn ska nå en så hög rp nivå som möjligt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag är aktiv på unive jag är inne och rpar dagligen och tycker jag passar som det. Jag vill hjälpa både Philipp och alla staffs så unive får en så hög rp nivå och inget lallade och att inte regel brott görs. Jag är en väldigt aktiv spelare på servern och därför passar jag bra som servervakt-.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara att jag gör /revive när jag är "hungrig" eller behöver dricka eller att gå till apoteket. t.ex att jag gör /revive i ett skott scenario bara för att vinna scenariot. Man ska alltid spela för båda partnerna och att båda har roligt istället för att vinna scenariot.

Tillbaka