Nekad SparvenBaby | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Apan852

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199741814284/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016a30460c

Vad är din discord tagg? SparvenBaby

Vem var det som bannade dig? Wux (Det var en Servervakts Ban från början sedan antar jag att Wux förlängt den)

Bild på banmeddelande: 44image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då dem anser att jag ska ha buggat igenom en dörr vilket jag inte gjorde, vilket jag kan bevisa Om ni kollar om vilken tid jag fick min servervakt ban så kan ni gå igenom logs och kolla så kommer ni se att jag inte skrivit "/e" Vilket bevisar att jag inte gjort det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på sjukhuset klockan var runt halv 5 på morgonen, Jag gick upp för att prata med dem kom in på deras kontor då jag gjorde "/e knock" Då kommer Pontus en sjukvårdare och öppnar dörren jag går in och köper mat och vatten, sedan snackar jag lite med dem, sedan sedan ber Pontus mig att gå ut jag följer med mot dörren jag går sedan in igen då jag ville fråga dem om jag fick ta intervju, Men då tror han att jag "buggat" igenom dörren fast den aldrig var låst för mig, Ni kan skicka ban bevis så ska jag kolla om jag har något klipp som kan bevisa att jag ej gjort detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja detta var faktiskt en felaktig ban ni kan kolla logs runt halv 5 på morgonen och så kommer ni se att den ända "e" jag gjort var en "/e knock" vilket jag rpade att jag knackade på dörren och dem låste upp man kan inte "bugg abusa med /e knock" SÅ Ja detta är en felaktig ban och jag hoppas att ni kan kolla logs så fort som möjligt för att se att jag inte gjort "/e"

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är ny till Fivem har 5 tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något annorlunda eftersom inte dörren var låst för mig, Jag vet även att detta hänt förr för folk, Men som sagt kollar ni logs runt halv 5 på morgonen kommer ni se att jag inte "bugg "abusat"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej efersom jag inte "bugg abusat" Varför skulle jag bugg abusat om jag precis köpt krim osv? Hade inte funnits någon anledning för mig att "bugg abusa" hade jag velat gå in till dem igen hade jag bara gjort "e knock" men som sagt var dörren inte låst för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag, Kan jag få Ban bevis tack.

Tycker faktiskt han borde bli lite mer noggrann och kolla logs innan han bannar folk, Då detta är en felaktig ban men jag vet att alla gör misstag, Men bara ett tips så det inte sker fler felaktiga bans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka