Nekad Spääd | Medlem ansökning [huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spääd

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Spaad.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jaffe Öman som barn hade han inte det lätt, han hade svårt i skolan och hans föreldrar var inte till mycket stöd. Men han kämpade och tog plugget seriös och kom in på högskola. Just nu i staden Unive kommer han försöka att hitta ett jobb då han tänker ta något år från allt pluggande. På fritiden gillar Jaffe att vara aktiv och bry sig om sin hälsa och så han mår bra. Han sportar mycket och spelar bland annat padel. Han är ganska bra på padel och tycker det är riktigt kul. I framtiden som sagt ska han försaöka skaffa ett jobb ca något år och sedan om han känner sig redo för plugget igen ska han börja där. Kan även hända att han stannar kvar på jobbet om han trivs bra där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag har varit whitelistad förut på serven. Jag var sc styling chef. När jag spelar på unive kommer jag att försöka skaffa jobb om det finns och behöves. Då genom rpn kommer jag att bidra mycket inom jobb rpn hjälpa det folk som behöver hjälp. Sedan om det går att få tex ett chefs jobb kommer jag att ta det och boosta rpn på en bättre nivå inom det yrket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska rpa för din skull (att bara du kännar på senariot vilket kan bli väldigt tråkigt och dåligt för det andra) Så du ska rpa för dig och motpartnen så att det blir en så rolig situvation av det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja vdm är när man medvetet kör på någon annan som inte tillhör senarieot. Rdm samma sak fast då man slår eller skujer något

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem här för några år sedan och har bland annat varit chef på autoexperten

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Endast 1 ansökan per 24h!

Du får ansöka igen 23:50. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka