Nekad soulayman | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

soulayman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? enver

Vad är ditt discord namn? soulayman

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter omar han bodde i holma han såg upp till sin pappa när han var liten hans pappa var en sjukvårdare det va hans dröm för att han hade lärt säg av sin pappa men när omar växte upp så blev det inte som harn trodde han börja hänga med alla tuggare i trakten och dom frog in han i massa problem och det lädde till massa dåliga saker som att han börja med droger han börja sälja knark på fester när han såg att han börja få pengar så ville han bara ha mer och mer sen så var han skyldig en kille pengar och han ville inte betalla och det lädde till ett krig som omar inte ville men han behövde så omar la sina pengar på skydd tex vapen och västar han var alltid stresad att gå ut tillslut så hitta han sin opp och han skött honom i benat sen så gick han fram och sköt han i huvet och ni är omar kriminell och är med i det krimella gänget foxtot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? med en seriös rp med massa långa scenarios där jag utvecklar min rp på ett unikt och bra sätt som jag tror hela servern kommer gilla jag kommer alltid tänka sund och förnuft och social rp kommer hålla mig borta från problem spelare och dra mig till dom som kan rpa i unive rp och jag ser fram emot alla roliga scenarios .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alltså inte köra för makt och pengar man ska alltid rpa så andra också tycker det är roligt med det kan man utveckla rpn och ha långdragna scenarios med massa härliga stunder.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte hoppa ut ur en bil och skjuta/rdm random deth match det är när när du dödar någon utan en bra anledning/vdm använder fordon som vapen inte så roligt att bli överkörd i ett scenario det fuckar upp allt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har 1234 timmar på fivem har kört mycket rollspel rollspel innebär att du spelar inom en roll i ett spel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill spela på unive för att jag anser att min utveckling rp har blivit på sån hög nivå att jag tar steget till unive.

Nekad
Anledning:
Du har antingen skrivit fel discord eller så är du inte med i vår discord.

Du får ansöka igen direkt. Skriv rätt discord tagg nästa gång eller dubbelkolla så att du är med i vår discord:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka