Nekad sololinus | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sololinus

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112181589/

Ditt Hex-ID: steam:110000144a8d755

Vad är din discord tagg? L1MPAN/LinusSg

Vem var det som bannade dig? William.9.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen bannade mig för att jag hade ett pling ljud när något träffar huvud t.ex om man ramlar och slår i huvet eller blir skjuten så plingar det till

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Blev VDMad och tog klipp och gjorde en report och skicka klippet och sen hörde staffsen att jag hade pling ljud och valde att ta de i support för att sen besluta sig för att p banna mig.Vilket jag inte tycker va felaktigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var en rättvis och inte felaktig bann för att staffsen följer reglerna oavsätt vad eller vem man är.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för Vdm för att för ett tag sen slog någon min bil med ett baseboll trä och jag valde då att köra på han vilket var väldigt dumt av mig och jag har lärt mig mycket av den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kanske inte lita på mina dumma kompisar och ladda ner soundpacket.Jag skulle också kunna läsa lite mer nogrant i reglerna för jag var lite slarvig.Och kanska hadde tänkt lite smartare för nu när jag tänker på de är det väll självklar att man inte får ha de.För om man är i skottsenario och man prikar huvudet hör man de och vet att hen är död. Och inte för det är en ursäkt men jag hade ingen aning om att man inte fick ha de.Det är inte heller på något sätt och vis realistigt för det skulle aldrig kunna hända IRL.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer läsa reglerna nogrannare från och med nu och inte ha något sond pack med pling ljud någonsin

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka