SoLökigt | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SoLökigt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198974652873/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Harnesk

Vad är ditt discord namn? SoLökigt#0951

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Stefan Strömberg är en brunhårig grabb på 20år och är 190cm lång. som ung hade han det tufft. mycket var för att farsan hade stora alkohol problem. så redan när Stefan va fem så rymde morsan med Stefan och Stefans stora syster. dem flyttade in i en etta. det va det morsan hade råd med. i skolan hade Stefan det svårt på grund av att han inte hade så dyra kläder. detta tog väldigt hårt på hans känslor. han hade också ingen farsa som kunde hjälpa Stefan med läxorna, morsan var alltid på jobbet för att vi skulle ha råd att bo där vi bodde. Så som ung så lärde Stefan sig att ta han om sig själv. när grundskolan slutade så började han jobba på postnord ett år. efter det så började han plugga i gymnasiet. det va där hans intresse för mopeder startade. han hade sparat ihop pengar som han hade fått ifrån postnord. och det hade Stefan lagt på en moppe. han va som besatt av sin moppe, han åkte runt med den hela tiden. Stefan slutade upp med godkänt betyg i alla ämnen. efter gymnasiet så bestämde Stefan sig att gå vidare i livet han hade tex drömmar om att jobba på falck eller mekonomen. på fritiden så brukar stefan åka runt med sin bmw y8, han brukar också vara med sina vänner och det händer ofta att dem åker runt i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag sak bli medlem för att jag sprider glada vibbar. jag kan också bidra med att jobba på jobb med snålt med personal. eftersom att man behöver medlemskap till dem flesta jobben så skulle det va väldigt bra om jag skulle ha medlemskap. det skulle inte bara vara va bra för jobben utan det skulle också vara bra för mitt rpande för då får jag mer tillgång till serven och rpn

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli så intresserad av unive är att jag tycker att det är en väldigt proffsigt gjord server som väldigt många spelar på jämfört med andra serverar i Sverige. Eftersom det finns så många som spelar på servern finns det även mycket personer inom falck, sjukvården etc som kan hjälpa till när man behöver och det är ett stort +för mig

Hur hittade du Unive? jag såg det på tiktok och sen så är det kompisar som har rekommenderat det och nu har jag spelat det i några dagar och det är sjukt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ett stort mål jag har är att jobba med dem bättre jobben tex mekonomen,vianor och falck. sen så skulle jag vilja skaffa vänner som man kan hänga med inne på Unive. men utanför jobbet så ska jag försöka unna mig saker jag drömt om att ha i livet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som mål på unive så skulle jag vilja ha ett bra jobb som man kan tjärna bra med pengar på så jag kan försörja mig med om man har en dyr villa eller annat. vill också vara igenkänd när jag är inne på servarna alltså få många kontakter och nya vänner på servern och även i discord.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka