Accepterad Snowerf1 | Whitelist ansökning [Tha GAYmers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SplashXR

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Snowerf1

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400818728/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robertino Jirjis

Vad är ditt discord namn? gio_ponani #4400

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär/carlos kommer vara en kille som flyttade från brazilien med sin mamma eftersom hans pappa är död.Jag kommer vara 21 år gammal och kommer va en kille som växt upp i en dålig miljö och försöker fixa sitt liv och hjälpa sin mamma men saker kommer gå snätt på vägen han kommer medverka i visa kriminela grejer som kommer förstöra hans mammas liv så att det leder till att hon blir utvisad från landet och han är kvar själv och försöker göra pengar på alla möjliga sätt.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska bli whitelistad är för att jag har spelat fivem ett bra tag och har även jobbat som nästan alla jobb så att jag skulle kunna söka till t.ex polis,sjukvårdare och desvidare om de sakans spelare. jag har koll på en hel del grejer på fivem och regler och har även en creativ hjärna så jag kommer skapa roliga sernarion som alla kan medverka i .Jag tror även att ni kanske vill ha lite äldre spelare så om jag skulle bli whitelistad skulle jag kunna rekomendera servern till mina polare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag just vill bli whitelistad på den här server är eftersom jag tycker att det ser ut som en väldigt seriös server som har potential på bra roll spel och även bra administratör skap och spelare. Så det skulle vara trevligt och vara inne på eran server och utforska den och ha det trevligt

Hur många timmar har du på FiveM? 7.7 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den här servern genom trackyserver och tyckte den såg intressant och seriös ut.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server just nu eftersom jag tog en liten paus från spelandet och sedan hitta jag den här server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka