Nekad snoras07 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snoras07

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? sebastian

Vad heter du på discord? seeray#6599

Hur gammal är du? 14 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 350+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att ni på unive behöver en chef och sedan har jag varit chef på många andra servrar inom lagnings och bil firmor och sen vill jag utveckla univs meko anställda till fler och duktigare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har inte jobbat på meko innan på unive men ja har jobbat på falk men jag har jobbat på massa andra billagnings och pimp firmor innan men det jag inte kan lär jag mig på en dag.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter stefan larsson och är ny i staden. Redan när han var liten blev han intresserad i bilar och allt som hade med motorer att göra. När han var 7 år fick han en cross av sina föräldrar. Eftersom hans familj inte hade särskilt bra med pengar var crossen inte i särskilt bra skick. Det gjorde att stefan behövde lära sig hur man meckade med motorer. Det var det här som ledde honom till att älska fordon.
I skolan hade stefan det väldigt enkelt att skaffa kompisar då han var väldigt social. Men stefan hade det samtidigt inte särskilt lätt i skolan. Det var inte för att han var mindre smart än dem andra, utan han hade det bara väldigt svårt att koncentrera sig. Det gjorde att han inte fick de betyg som han ville ha och inte kunde gå den linje han ville på gymnasiet. Men stefan fortsatte att kämpa och fick tillslut ett jobb på sin farbors bilverkstad och älskar jobbet där och han är väldigt uppskattad av sina kunder. Men stefan känner att lönen inte räcker till och funderar på att börja med något annat på sidan. Då stefan är väldigt skicklig på att köra bilar har han funderat på att racea. Men om det inte går som han vill kommer han nog försöka komma igång med andra småkriminella saker.

Hur ofta kommer du vara inne? typ 4 till 7 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart jag älskar ju unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte har bara gjort innan

Har du läst våra Regler? ja det är klart det gör jag alltid först när jag kommer in på en ny sever

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka