Accepterad Snoops | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snoops

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/snoopyfroopy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kian

Vad är ditt discord namn? Snoops#8954

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Svensson och är född 1994-04-29, Anton är oftast snäll mot andra personer sålänge dom är snälla tillbaka. Ibland får han ryck för att han har Tourettes. Men det händer inte så ofta. Antons högsta mål med livet är att få andra till att skratta. Han gillar också bilar, vänner och familj. Anton har en stor familj men han vill inte snacka så mycket om dom eftersom att hans föräldrar båda dog när deras hus blev rånat. Anton klarade sig ut och ringde polisen innan rånaren kunda ta honom. Just nu har han inget hus men han hoppas kunna få ett bättre jobb så att han kan köra runder med fina bilar och en fin lägenhet.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra till roleplay och spela realistiskt, följa regler osv, jag har inga mods o inget fusk, gillar roleplay o tycker de e kul när de funkar, gillar o köra moddade bilar och hänga på bilträffar osv, intressant med polisen och hur man måste köra enligt fartgränsen osv. Också roligt med konfrontation med polisen eller andra spelare om olika händelser, det gör rp riktigt roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server har många spelare därför vill spela på den, är det lite spelare är det inte roligt, denna server verkar bra och jag kanske börjar spela mycket rp på denna server. jag tycker det verkar roligt med rp och hur man kan hitta vänner, köra moddade bilar och prata med polisen om man blir stoppad. jag kommer att bidra till realismen och kommer söka jobb inom mekaniker eller liknande kanske även

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om denna fantastiska RP servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på RP och vill ha roligt o träffa vänner och att jag vill lära mig att prata med mycket folk. och att jag vill få mer kundskap att arbeta inom olika jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte just nu.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top