Accepterad Snigeleliteeee | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Användarnamn: Snigeleliteeee

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198120283709/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Snigeleliteeee

Vad är din discord tagg? Snigeleliteeee#1484

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp och RDM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på 1 motorcykel i 160 och sköt. Det var några som kaxade utanför bilfirman och sånt. Sen hörde jag ett skott från det hållet där kom åkte. Så jag trodde det var dom som sköt. Så jag sköt dom. Det var inte dom tydligen så att jag fick ban efter det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför bilfirman och så kaxade dom och sparkade på en bil. Så jag följde efter dom och då sköt inte dom och jag sköt dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag ångrar att jag sköt mot dom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming och fearrp. Jag har lärt mig att man måste rpa skadad mycket mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte bry mig om dom och inte börja skjuta för att jag trodde det var dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska alltid tänka ett steg längre och inte skjuta för att man tror att det var någon. Jag ska även tänka på att inte köra och skjuta när jag kör över 150 km/h.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka