Nekad snefly | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snefly

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011704925/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Snefly#2317

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Viktor började sitt liv i utkanten av Umeå där han bodde med sin mamma och Pappa i ett ganska jobbigt område med mycket kriminalitet och droger. Hans pappa kom ursprungligen ifrån Finland men tog båten över till Sverige och hittade kärleken. För Viktor var det inget problem med att på i jobbiga områden, Han fick gå i en bra skola i Umeå centrum där han även fick några vänner. Då han hade börjat åttan skiljde sig hans föräldrar ganska oväntat då hans pappa åkte hem till Finland för att jobba på Hans systers bolag som hade blivit mycket framgångsrikt. Viktor blev mycket sårad och visste inte vart han skulle ta vägen. Han började hitta kärleken för att meka med bilar och crossar. han hade inte tid med skolan längre så han hoppade av skolan också. Efter han börjat meka började han må bra igen. Idag är han 22 år gammal och hans intresse finns fortfarande kvar med inte lika mycket som förut. Som person är han lugn och följer hellre andras order än att styra sig själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har kört ett litet tag på unive och tycker det verkar som en bra server. så jag skulle vilja ta steget och bli en medlem för att få dom extra funktionerna. jag kommer bidra till bra och en rolig RP upplevelse på unive. Jag har läst alla era regler och kommer följa dem. Jag har ingenting att göra på dagarna så hag kommer kunna vara aktiv ofta.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är sveriges största RP server som även är seriös och folk kan roleplaya bra. Det skulle vara kul att få chansen att spela på sveriges största RP server och bidra till att den blir bättre och större som jag tror den kommer att bli.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på RP länge sökte sökte på svenska servrar med bra RP och hittade sedan servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna bli duktig på att roleplaya samt att ha en rolig tid nu under pandemin och hitta nya vänner och socialisera sig och prata med folk nu under dagarna. Ett stort mål hade varit att bli känd som en allmänt trevlig person i staden och hitta ett jobb som jag verkligen skulle gilla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som sagt att hitta nya vänner under pandemin. Kunna chilla på servern nu på sommaren. Som sagt bli känd som en allmänt trevlig person som kan hjälpa folk om det behövs. Sen är et ungefär som svaret ovanför.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top