Nekad snajker77 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snajker77

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219635310

Ditt Hex-ID: 11000014b10746e

Vad är din discord tagg? 1snajker.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-09 144428.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att hon valde att banna mig för att jag laddade upp montage på youtube. det var dumt av mig att göra så, och nu hoppas jag på en ny chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget speciellt hände liksom, jag hade varit inaktiv pga personliga skäl, sen när jag kommer tillbaka på datorn möts jag av en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var helt rätt även om videosen var gamla så var det helt fel av mig av lägga upp dem. detta borde jag tänkt igenom innan jag gjorde och jag ångrar mig nu i efterhand. Det kommer inte ske och efter bannen har jag ändrat mitt sätt att tänka och jag har äv
en utvecklat mitt konsekvens tänk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har dragit på mig närmare 30 bans över mina 2 + år på unive, minns såklart inte alla men en sak som är säker är att jag har tagit lärdom av alla och att det är många banns som inte har upprepats flera gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde bara skitit i att ladda upp montages från första början, jag såg det bara som en kul grej men nu i efterhand fattar jag att det bara var fånigt och onödigt. Det är ju såkart lättare att vara efterklok men nu vet jag om att det var dummt och jag kommer aldrig att göra det igen. så jag ber verkligen om ursäkt och jag ber även om en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har tagit lärdom av min ban och jag vet nu att det är supper löjligt och dummt att publicera skott montages.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka