- Förbjuden
- Meddelanden
- 59
- Reaction score
- 11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150318051/
Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:95026161
Vad är din discord tagg? Snagg#4034
Vem var det som bannade dig? chewie
Hur lång tid var din ban? 19 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tjänste vapen utan att vara i tjänst
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg en traktar precic när jag gick ur tjänst och höra att han sa att han hade ett vapen på sig så kollade radion men alla hade fullt upp så det ända valet jag hade var att jag fick gå in.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså både ja och nä. för att alla som jobba hade fullt upp och radion var aldrig tyst. och blev anställd idag med och hade ingen aning om man fick han tjänste vapen på sig eller inte
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit banad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:95026161
Vad är din discord tagg? Snagg#4034
Vem var det som bannade dig? chewie
Hur lång tid var din ban? 19 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tjänste vapen utan att vara i tjänst
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg en traktar precic när jag gick ur tjänst och höra att han sa att han hade ett vapen på sig så kollade radion men alla hade fullt upp så det ända valet jag hade var att jag fick gå in.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså både ja och nä. för att alla som jobba hade fullt upp och radion var aldrig tyst. och blev anställd idag med och hade ingen aning om man fick han tjänste vapen på sig eller inte
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit banad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja