Accepterad Sn1pe | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sn1pe

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198427258213/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sn1pe

Vad är din discord tagg? s1mplesnipe#9964

Vem var det som bannade dig? gita

Hur lång tid var din ban? 16 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för RDM - Gita

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet verkligen inte.. Jag har inte gjort något fel. Det ända jag gjort var att byta settings igår. Från Very high till Medium.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sov medans jag blev bannad så vet inte riktigt. Men innan det så körde jag och så kunde jag inte se något när jag körde så jag skapade en ticket. Där hjälpte de mig och jag ändrade mina settings till Medium. Efter det kunde jag inte komma in pga att servern buggade o att det var en kö på 18 pers så jag lämnade FiveM!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det måste ha varit felaktigt. Jag vet inte riktigt vad jag gjort fel med att byta Graphic settings..

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannen var för att jag råkade skriva något som var OOC (Var inte WL då) O jag förstod det o lyssnade på reglerna. Den andra bannen så blev jag bannad för att jag råkade slå till någon o den förstår jag också fullständigt. Men denna banningen är ju för absolut inget.. 15 Dagar? För att jag bytat settings?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget tbh. Kanske inte skapat en ticket där de sagt åt mig att byta settingsen?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte riktigt.. Bannen vart ju felaktig o jag hade ju liksom inte gjort något. Men ja jag har läst reglerna och jag förstår det är bara att min ban är Felaktig o jag fick en 15 dagars ban för något jag inte gjort!

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top