Accepterad snöviit | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snöviit

Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198076605976/

Ditt Hex-ID: steam:110000106ef3618

Vad är din discord tagg? snöviit

Vem var det som bannade dig? Andre

Bild på banmeddelande: bild_2024-12-20_170238569.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen gjorde rätt med att ge mig en ban, jag gick över gränsen och kunde inte hantera min ilska.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände vart att vi hade en kidnappning scenario och jag blev irriterad för att bossarna i vårt gäng alltid Gulli gullar med oppsen, vilket inte hade skett i omvända roller. Jag sedan letar efter en person, jag hittar en person som jag trodde var personen och slår till personen eftersom jag inte hörde att han svarade mig, efteråt slår han tillbaka och kallar mig dräng osv och ja jag överreagerar och lägger ett skott i huvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag borde stängt ner spelet istället för att fortsätta rpa när jag är sur.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad i början av min period som roleplay spelare, jag tror powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Loggat ut och tagit en paus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, hantera min ilska genom att inte fortsätta spela och lugnar ner mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka