Nekad Smygarn | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Ditt Hex-ID: 11000010e7cd6c6

Vad är din discord tagg? SMYGARN#3688

Vem var det som bannade dig? vet ej!

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rånar utan kriminellrol

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rånade en snubbe utan en kriminellroll!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade fått för mig att råna en snubbe på pengar så det jag gjorde var att leta upp någon på gatan o råna så jag hoppar in i min bil och glider in på torget och sen så ser jag en snubbe som håller på att springa från torget mot bärgaren där borta där dem håller på o bygger så jag tar på mig mask och säger att han ska hoppa in i bilen jag säger att jag tar hans mobil och komradio och sedan sätter jag handfängsel/karborrband eller vad det nu heter runt händerna på honom jag kör ner i ett parkerings hus och rånar honom på det han hade som då var en vatten och 5 mackor och efter typ 5min efter jag lämnat honom där och hotat honom lite med att han säger något till snuten så aa. så efter typ 5min det blir jag bannad;)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel till 100% viste inte om denna regeln så blev bannad men ska bättra mig till nästa gång och om jag skulle vilja göra något sånt här igen tex råna så ska jag ha kriminellrollen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för Rdm och annat och ja jag tog lärdom av det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kollat upp reglerna ordentligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte råna eller göra nå kriminellt utan den slags rollen! o att vara med i någon typ av gäng för att göra sånna här grejer!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka